Happy New Year 2013...
Miss Aqilalola: TIDAK!!!!!!!!!!!!!

Monday 23 January 2012

TIDAK!!!!!!!!!!!!!


Hallu again guys........pagi2 lagi da on notebook...n tros on9..(mcm biase..)
ingat en mood pagi ni ok tau....tapi kan...
.
.
.
.
.
.


  • Ahmad Nizam
    12 hours ago
    • awak nmpak gemok skarang 

  • 25 minutes ago
    • yelaaaaa....mmg pon,,




  • Walawei.....straight to the forward seih die ckp.....
    ala...ni yg ta suka ni,,,
    gemok sangat ke???
    aku ni,,da la obses nak jadi kurus...even kawan aku kate aku mmg da kurus...
    tapi en,,aku rase aku tembam je...sbb tuh laa nampak gemok...
    tapi yg aku ta pahamnye..
    cmne badan aku bleh naik???huhu
    nak kate makan banyak..tak de la mkn bnyak mne..biasa je..
    si dia kate sbb aku frust rindu sama dia..
    tlg lah...ta de kena mengena tau ta...
    ala....ade sesape yg bleh kasi tips nak turun en berat badan????
    boleh share2....
    Cik Nurul nni mmg suka share2...huhu
    btw guys,,,sampai sini dulu...nanti kita sembang lagi..

    SALAM~


    Terima kasih kerana sudi membaca :) sayang korang semua :*

    1 comment:

    1. jgn cdih-cdih ea...^^
      sy tag kamu di sini http://walkstatic.blogspot.com/2012/01/kontes-hadiah-terindah-dari-siapa.html
      n sy follow kamu jgk :)
      follow sy blik ea...^^

      ReplyDelete

    copyright 2012 by ~aqilah azmi~