Happy New Year 2013...
Miss Aqilalola: Penat + balik maktab

Tuesday 24 January 2012

Penat + balik maktab

 
 
Hai semua,,,,,ape citer???ok??? bagusssssss....ahax!
btw hari ni aku kena balik maktab..nak tak nak..kena la jugak..kesian en??cuti kejap jee
nasib baik lah baju2 da siap packing..
tapi tadi..ayah aku baru balik...
ayah da bising.." Nurul........siap cepat!!!!!!"
alah...baru nak seronok2..dah kena siap2..hurm,,
.
.
.
.
eh,,nak tau tak??? hari sabtu tadi,,aku 1 family ade rombongan nak menghabiskan duit di Langkawi..
btw tak seronok mana pon..juz 2 hari 1 mlm...sooo hari ahad tuh aku balik rumah uda aku kat IPG Perlis..
nak dijadikan cerita,,tetiba kereta aku buat hal pulak...hadoyai...rosak program
pastuh nak cari kedai ganti alat kereta tak ada tau..sebab time tuh kan CNY...sooo mana ada kedai bukak
lepas tuh..terpaksa lah kitorg berkampong kat IPG tuh selama 2 hari...
last2,petang semlm baru la ade makenik yg tolong baiki kereta tuh,,,
then mlm tadi after maghrib kitorg bertolak ke sg. besar..dah la belom makan lagi..
yelaaa sibuk sangat nak packing2 barang..last2 perut sendiri da mula buat lagu...best plak..huhu
mlm tadi kitorg berhenti kat RnR Gurun,,,gilak ramai org siot!!!!! nak cari parking pon payah..huhu
tapi naseb baik dapat..lepas tuh elok2 dapat tempat parking adik aku plak muntah dlm kereta...
Erk....heheh,,,ape bleh buat..last2 aku yg kena bersih kan sumenye,,huhuh naseb2,,
okh,,maybe post kali ni tak sebape cantik,,,aha...
sooo nak pegi dulu...nanti awl bulan dua kita jumpa lagi...BYE~


 



Terima kasih kerana sudi membaca :) sayang korang semua :*

No comments:

Post a Comment

copyright 2012 by ~aqilah azmi~