Happy New Year 2013...
Miss Aqilalola: Waaaaaaa D':

Monday 10 December 2012

Waaaaaaa D':


Kenapa tetiba update blog pepagi buta ni?? Haha.. Ni laa adik sedara Nurul ni,,dia ada lelah kot.. Entah sakit apa entah, dia batuk tu agak mengganggu la jugak..soo kena la berjaga kejap sampai dia betul2 dah tido.. Okay,abaikan yang cerita ni.. Kita bukak cerita baru
.
.
.
Nurul kecewa tau... sebab pasal orang ni lah... Nurul betul2 rindukan dia...tapi dia... EEEEEEEE
kay,lately Nurul rasa marah dengan dia..memang marah,,tapi marah Nurul bukan lama pun,, even Nurul ego..tapi ego Nurul mana tinggi pun,,kejap je,, 
Tapi hari ni! Memang rasa....entah...tak tahu nak cakap mcm mana... Nak marah tak guna,menangis pun tak guna...
Dia memang betul2 dah mencabar Nurul..
Macam ni, Nurul tengok kat FB dia online.. So nak try tegur dia lah,, kot2 ke dia balas,,seronok lah jugak,, 
Tapi!!!!! Chat box tu rasanya dia biarkan je kot... Memandang dengan pandangan sepi,kosong,ego..ape lagi??
Haih,punya lah berharap gila nak dapat chat dengan dia.. Tapi.... Dia buat tak tahu je....
Allahu Allah!! Astaghafirullah!! Sabar jelah..
.
.
Kay fine.... Aku dah rendah kan ego aku,,dah maaf kan pun apa yg kau buat kat aku. Tapi,, ini yang kau bagi kat aku??? Tak apalah...
Maybe salah aku gak.. Kita kan dah tak ada apa2 lagi.. macam tak faham je... Orang yang dah tak ada apa2 kan tak payah nak contact2 lagi.. Okay,, SORRY... My BAD..
Tak kan jadi kawan pun tak boleh?? Oh..tak nak ea?? tak apa.. Ish3.. nampak sangat aku ni macam perempuan tak tahu malu!! dah sedar diri belum aku ni?? Ish,,ambik cermin,,pegi main jauh2..
.
.
.
Aku faham...dah orang tak nak kita kan,, Apa boleh buat.... Dah nasib badan.... 
Mintak maaf banyak2 lah ye YANG~ Saya tak berniat nak sakit kan hati awak pun... Maybe awak tak sedar kut apa yang dah jadi,, Tak apa..saya still berpijak di bumi yang fana' ini.. Awak pulak?? Awak pijak kat mana?? Ohoh...saya tak tahu tempat awak tu kat mana?? Even Geografi saya A.. Tapi tak tahu pulak saya tempat tu..*mengarut sensorg* 
Hahah...dah biasa dah.. *garu2kepala*
.
.
Jap2.. Busuk hati tu maksud dia apa eak?? Dengki ea... Hmm..Okay..
Ni satu lagi... Agak terasa laa dengan ayat ni..
Siapa yang tak kecewakan,kalau orang yang kita sayang. tak percayakan kita.
Aha,,nampak tak betapa terasanya di situ ye.... ye... hahah sengal jugak ye,, pastu Nurul pun terus tweet.. "Terasa.Kbye." Hah...tu memang sengal...hahha mengong! Ish,kalau dilayan sangat perasaan ni..memanglah.. Sampai tak ke sudah bendanya.. Kay lah.. Tidur dulu..Selamat malam semua.. Ohoh.. Sebelum tu... Harap sangat awak baca ye SAYANG~ hikhik :P daA~
Terima kasih kerana sudi membaca :) sayang korang semua :*

No comments:

Post a Comment

copyright 2012 by ~aqilah azmi~